درخصوص کالاهای فیزیکی:

  1. اقلام همراه محصول(کارت گارانتی، علامتها، اخطارات، آموزش نحوه استفاده، و...)
  2. ملزومات بسته بندی (مشمع، کارتن و چسب، سیم پلمب، برچسب پلمب با لوگو شرکت و...)
  3. قطعات محصول (پلاک سریال محصول، آرم، لوگو، دستگیره، حک لیزر روی محصول و...
  4. تجهیز کامل دکوراسیون فروشگاه

درخصوص خدمات «غیرفیزیکی»:

  1. ارسال دعوتنامه و برگزاری جشن های پایان دوره، تولد و اعیاد
  2. توزیع تقدیرنامه ها و مدرک
  3. ارائه مشاوره های مداوم
  4. جذب اسپانسر و توزیع رایگان هدیه
  5. آموزش رضایتمندی مشتریان به پرسنل و اجرای کامل CRM
  6. راه اندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات رایگان و یا با تخفیف بسیار
  7. نصب انواع تبلیغات در محیطی که مشتری حضور دارد