درخصوص کالاهای فیزیکی:
- اقلام همراه محصول(کارت گارانتی، علامتها، اخطارات، آموزش نحوه استفاده، و...)
- ملزومات بسته بندی (مشمع، کارتن و چسب، سیم پلمب، برچسب پلمب با لوگو شرکت و...)
- قطعات محصول (پلاک سریال محصول، آرم، لوگو، دستگیره، حک لیزر روی محصول و...
- تجهیز کامل دکوراسیون فروشگاه
درخصوص خدمات «غیرفیزیکی»:
- ارسال دعوتنامه و برگزاری جشن های پایان دوره، تولد و اعیاد
- توزیع تقدیرنامه ها و مدرک
- ارائه مشاوره های مداوم
- جذب اسپانسر و توزیع رایگان هدیه
- آموزش رضایتمندی مشتریان به پرسنل و اجرای کامل CRM
- راه اندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات رایگان و یا با تخفیف بسیار
- نصب انواع تبلیغات در محیطی که مشتری حضور دارد