آموزش مدیریت کیفیت

سرفصل های مدیریت کیفیت

کلیات مدیریت کیفیت: مدیریت کیفیت  QM، سیستم مدیریت کیفیت  QMS، مدیریت یکپارچه کیفیت  TQM، هشت بُعد کیفیت

تضمین کیفیت: مفاهیم اساسی، تست استرس، مدل یکپارچه بلوغ فرآیند  CMMI، کیفیت سازمانی، شیوه جاری تولید مناسب  cGMP

کنترل کیفیت: مفاهیم اساسی، کنترل فرآیند آماری، بازرسی کیفیت، کنترل کیفیت تحلیلی  AQC، کالیبراسیون، هفت ابزار کنترل کیفیت (نمودار فیش بون یا نمودار ایشیکاوا، برگه چک لیست، نمودار کنترل یا نمودار شوهارت، هیستوگرام، نمودار پارتو، نمودار همبستگی یا نمودار دکارتی، فلوچارت)

بهبود کیفیت: سیستم تولید تویوتا (موری، مورا، مودا)، چرخه شوهارت یا  PDCA، نظریه های بهبود سازمانی، بهبود مستمر CI، طراحی تاگوچی، کایزن، مدل و بوم کانبان