همانطور که در بخش سوابق و تحصیلات مشاهده فرمودید، عمده ی دانش و سوابق من به نحوی با IT گره خورده است. دانش من در دیجتال مارکتینگ به دو بخش تقسیم می شود: (بخش اول) شامل مفاهیم مارکتینگ مانند مارکتینگ کلندر، مارکت ریسرچ، بیزینس پلن، مارکتینگ پلن، فانل، برندبوک، سفر مشتری، CRM و برخی نظریات است که اینها را با مطالعه، دوره های تخصصی و خصوصا تست A&B و چند سال سابقه ی فعالیت در این حوزه آموخته ام اما (بخش دوم) شامل مفاهیم دیجیتال است که در آن زمینه حرفهای بیشتری برای بیان دارم. من ابزارها و نحوه استفاده از آنها را می شناسم بطوریکه وقتی مثلا سخن از SEO می شود، دیدگاهم علاوه بر محتوا و اصول اجرایی، تا اصلاح ساختار سرور IIS یا آپاچی نیز پیش می رود. نگاه من به دیجیتال مارکتینگ بیشتر جنبه اجرایی و عملیاتی با خروجی ملموس دارد مثلا یک دیجیتال مارکترِ آکادمیک، اهداف و استراتژی را مهمترین رکن کمپین و پلن اجرایی می داند درحالیکه من می دانم در این کشور و این بازار، مهمترین مولفه بودجه است به نحوی که اکثرا باعث تغییر اهداف و استراتژی ها نیز می شود. همین مسئله باعث شده که راهکارهایی قابل اجرا، با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان را ضمن بالاترین پروموشن و اورنس ارائه داده و اجرا کنم. شما در ادامه می توانید توانایی های من در این حوزه را مشاهده فرمایید. (موارد در این رزومه بسیار زیاد است و در هر بند به چند مورد بصورت اجمالی اشاره می شود)