شامل انواع محتوای متنی، صوتی، تصویری و ویدیویی

  1. قبل از تولید: بررسی نوع محصول و جامعه هدف و محل تبلیغ، برنامه ریزی تولید مستمر با توجه به طول کمپین، استفاده از آرشیو و فیدبک کمپین های قبلی جهت کاهش انحراف، ایده پردازی و اتود زنی و شماتیک، عکاسی و فیلمبرداری درصورت نیاز، بررسی ابزار انتخابی جهت تبلیغات.
  2. تولید محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی: توانایی بهره گیری از تجهیزات صدا و تصویر، آرشیو سازی و دسته بندی و کدگذاری، تست صدای پرسنل جهت نریتور، امکان آفیش و اجاره تجهیزات اضافه، توانایی تجهیز محل یا اجاره استودیو، توانایی میکس و مونتاژ صدا و تصویر، توانایی هدف سنجی و طراحی سناریو و نریشن، امکان مدیریت برون سپاری، تسلط کافی به نرم افزار.
  3. تولید محتوای متنی: نوشتن متن با توجه به ماهیت و محدودیت های ابزار تبلیغ (مثلا در ریپورتاژ باید تبلیغ غیر مستقیم کرد)، اصلاح متن با توجه به اصول مطلب نویسی SEO، ویراستاری علمی و ادبی ، بررسی روانی متن جهت تأثیرگذاری.