1. اینستاگرام: شامل تبیین استراتژی تولید محتوا، تنظیم تقویم تولید و درج پست و استوری و IGTV و لایو بر مبنای استانداردها و نیاز، چالشی سازی محتوا با هدف افزایش واکنش، تنظیم نام و بیوگرافی و لینک، قالب بندی و فعال سازی رباتها، خرید فالور و لایک و کامنت سفارشی اما واقعی برای شروع (درصورت نیاز)، تنظیم هایلایت ها، فعال سازی حالت بیزینس و اتصال به فیسبوک، آنالیز مستمر اینسایت و آمارها، هشتگ یابی مناسب و درج، استفاده از سایتهای آنالیزور، تگ و منشن پیج های مرتبط، ارتباط با پارتنر ها، پاسخگویی به دایرکت، آنالیز پیج های مشابه، درج تبلیغ در سایر پیج ها و دریافت نتایج و آمار.
  2. توییتر: برنامه ویژه تولید محتوای متنی متناسب با ادبیات توییتر، تنظیم بیوگرافی و اسم و لینک، استفاده از UTM و لندینگ پیج اختصاصی، تنظیم برنامه تولید و درج در توییتر، هشتگ یابی مناسب، انجام فعالیتهای اجتماعی در توییتر، فالوور گیری واقعی بصورت تضمینی و حداکثری، برگزاری اسپیس، دریافت گزارشات از آنالیتیکس توییتر، مارکت ریسرچ از طریق هشتگ ها، افزایش ریتوییت و کوت و منشن با استفاده از اکانتهای جانبی.
  3. فیسبوک: اتصال فیسبوک به اینستاگرام و درج خودکار پست های اینستاگرام در فیسبوک، تنظیم نام و بیوگرافی و لینک.
  4. لینکدین: افتتاح حساب و تنظیم بیوگرافی و لینک، استفاده از پست و آرتیکل، هشتگ یابی و استفاده، افزایش تضمینی فالوور واقعی، درج محتوا مطابق برنامه، ارتباط با همکاران مرتبط و جذب پرسنل متخصص.
  5. پینترست، تامبلر، تیک تاک: فعالیت در این شبکه ها مانند موارد فوق است که درصورت نیاز مجموعه فعال می شود.